Tuesday, September 20, 2011

Entri Ke-3

Salam Reader!!!

ape citer korang sekarang ni?? hahaha..giler betul aku ni..punye la lame dah buat blog aku nie..yang ni baru nak masuk entri ke-3..hahah..ape la nak jadi dengan aku ni..mungkin sebab aku ni baru nk mula berjinak2 dalam dunia blog nie kot..ape2 hal pun..aku akan cube untuk merajinkan diri aq menaip entri..itu pun lepas di tegur oleh "my chenta hati"..heheh..sorry sangat2 ye sayang..hohoho..ikotkan memang banyak benda yang nak diceritakan..dari mula cuti sem lepas sampai la sekarang ni..macam2 kehidupan yang dah aku lalui..heheh..kalau citer pun..mau 3-5 hari baru abis..haha..maybe, entri yang akan datang akan aq ceritakan kot..itu pun kalau rajin la..heheh..

kalau nak tau..tunggggguuuuu!!! hehe..

ok la..aku nak start blogwalking dulu..chaoww..heee =)

Thanks for reading this entry | Arief Sohod's site

0 comments: