Tuesday, December 27, 2011

exam lagi..

Salam Reader!!!

maaf sesangat 
sebab aku jarang giler post entri dkt blog aku ni..
rase mcm segan je nk konsi cerita dengan korang..
yela..
aku ni baru berjinak2..
n xtau nk post entri ape dekat blog aku nie..
tapi xpela..aku slow2 post entri dekat blog aku ni..
hahahahahhahaha....

sekarang ni dah hujung tahun..
bapak ahh..cepat giler mase berlalu..
sado2 ( sleng org johor ) dah nak masuk tahun baru..
bila nak masuk tahun baru
memang best giler..
tapi bagi aku yang student ni..
faham2 jela..dah masuk musim exam..
adoiii...
nak wat macam mane..
dah name stdy..hohohoh..
ape yang penting sekarang ni..
nak dapat result gempak giler..
kena strugle giler2 study setat sekarang ni...
( walaupn xpenah dapat dean list )
hahahahhaha
soooo

STUDY MOOD = ACTIVATE..!!!!!!!
=D


Thanks for reading this entry | Arief Sohod's site

1 comments:

CINTA UNTUK KITA said...

ha.. ni dia mr. bobo kak nurul ya.. ;p